Tuesday, October 11, 2016

Iritabilni kolon , rudakol






+

Pridružio SE: Pon Ott 01, 2007 9:38 Postovi: 72 Iritabilni Kolon nije Nista strasno i u poslednje Vreme je izrazen Medju mladima morsa nego ranije. Ne boj SE. Meni su ga dijagnostikovali putem anamneze ili ti podataka Koje sam navela (nespecificne dijareje i GRCA jednog dela debelog Creva, Uvek na istom mestu, mada nije slucaj i Kod drugih da je tako Bas). un radila Sam I irigografiju i kolonoskopiju (Malko boli, posto mi je bio izrazen spazam Tokom pregleda, Ali na skali od 1 bez bola fare 5 nepodnosljiv bol GDE Padas u nesvest, ovo boli 2, dok irigografija ne boli, Ali je Jako neprijatna zbog ubrizgavanja barijuma i vazduha pa jedva cekas da te puste sa stola dA odi u toalet). Mislim da je bolji Pregled kolonoskopija (u Koliko je bas neophodna, Ger tu BiH SE slozila sa dr. Ivicom Koji je u nekoj od ranijih tema pisao da se Kod nas bez nekih prekih potreba olako pristupa SVIM invazivnim pregledima) Ger Kod nje nema stetnog zracenja kao kod irigografije. pisi si Koje ti tegobe Imao kada Kazes da ste mislili da je u pitanju zeludac i pre svega ne BoJ sé od IK se ne umire Salim se Ger sam i ja plasljiva i opterecujem se pregledima u napred, Ali Ako a posmatras sa strane da je to nesto STO ce ti pomoci u dijagnostikovanju i otklanjanju tegoba IMAS Koje I da ti ce posle biti Bolje onda stisni Zube i napred. Pisi ja cu ti pomoci za uno stvari Kroz koje sam prosla i Mogu sa sigurnoscu da potvrdim. pravedna je napisao: Iritabilni Kolon, Taj poremecaj u radu Creva imam i ja, godinama vec. Niko fare Sada nije pokusao da ga leci sedativima i prevazidjena su misljenja da je posledica ovog poremecaja iskljucivo psihosomatskog karaktera. Ja imam odlicnog gastroenterologa i kada problema imam da se "aktivira iritabilni Kolon" doktor mi prepise Rudakol drazeje i Stavi me na redukovanu ishranu i problemi prodje za 10 dana. Sva Sreca pa cesto nije. Novija istrazivanja govore u Prilog tomo, da pori Stresa Koji je za uzrocnik mnoge bolesti, a na osnovu Koga se svi poznati doktori Sada vade i govore Kako je vam i povisena Temp. I kijavica od Stresa, za iritabilni kolon je zaduzena i ishrana u vecoj meri. Naravno da stres nikome dobro nije doneo, Ali ne bi smo trebali da sve stvari karakterisemo Kao posledicu Stresa, ima i drugih stvari koje su u igri. Mojoj drugarici Rudakol nije pomogao. Ali od Kada ide na psihoterapiju i Uzima redovno terapiju (Cini mi se da je dobila Zoloft, Ali Nisam Sigurna), napadi su joj se znatno redukovali. Promena nacina ishrane je naravno obavezna.




No comments:

Post a Comment